Vi håper jo selvsagt at du er fornøyd med dine produkter fra Teknikkshop.no, men om du likevel ønsker bytte et produkt, eller angrer et kjøp anbefaler vi at du leser igjennom våre kjøpsvilkår først. Disse finner du her:?Kjøpsvilkår

Slik returnere eller bytter du en vare:

Vi jobber med å utvikle en løsning for digital og enkel behandling av refusjon og retur saker. Inntil videre ber vi deg sende oss en e-post til hei@teknikkshop.no hvor du oppgir ordrenummer, navn og returkode:

  1. Jeg har fått feil produkt i forhold til hva jeg bestilte
  2. Defekt produkt (Beskriv hva som er defekt)
  3. Jeg har bestilt feil produkt
  4. Annen årsak

Beskriv så hva du ønsker:

  1. Returnere produktet og få pengene tilbake
  2. Defekt produkt – ønsker pengene tilbake
  3. Defekt produkt – ønsker nytt produkt

Du vil så få instruksjoner om hvordan du sender produktet i retur til oss. Skriv alltid din avsenderadresse på baksiden av pakken.

Vi anbefaler at du sender pakken sporbart for å unngå at pakken kommer bort i posthåndteringen. Det går å sende med vanlig porto også, men da er det ditt ansvar at pakken når oss. Når vi har mottatt returen får du en bekreftelse e-post.?

Obs! ønsker du å returnere en vare i henhold til angreretten/åpent kjøp står du selv for kostnaden for returfrakt. Håndteringstiden er inntil 14 dager.

Angrerett / åpent kjøp

Hos oss har du alltid 30 dagers åpent kjøp. Merk! For forseglede produkter som reservedeler,
minnekort, minnepinner, batterier, hodetelefoner gjelder angreretten/åpent kjøp kun om produktet ligger i sin
originale forpakning og forseglingen IKKE er brutt. Når du returnerer et ubrukt produkt med tilhørende etiketter og
emballasje innen 30 dager, refunderer vi hele beløpet minus fraktkostnad (49,-). Angrer du et kjøp er det du
som kunde som står for frakten til oss.

Reklamasjon

Om du har mottatt en defekt vare, vennligst ta kontakt med oss på hei@teknikkshop.no så sender vi deg en ferdig utfylt fraktseddel for gratis frakt.

Feilaktige reklamasjoner belastes med minimum 249 kr inkl. mva. opptil den faktiske håndteringskostnaden. Ansvaret for at forsendelsen når oss ligger på deg som kunde. Vi er ansvarlige for returkostnader for godkjente reklamasjoner.

Bytte

Om du vil bytte en vare, ta kontakt med oss på hei@teknikkshop.no så hjelper vi deg. Gjør deretter en ny
bestilling med ønsket produkt. Når vi mottar returen krediterer vi deg for varen og du får tilbake pengene.

Tilbakebetaling

Vil du ha pengene tilbake for din retur/reklamasjon så krediteres de til den kontoen du betalte med når du bestilte. Har
du betalt med faktura via Klarna ber vi deg logge inn på klarna.com/no og forlenge forfallsdatoen så vi får tid til å
håndtere saken din. Håndteringstiden er inntil 14 virkedager.

Nettbutikken vår bruker informasjonskapsler. Ved å fortsette å bruke denne siden, aksepterer du bruken vår av informasjonskapsler.  Les mer